وظایف هر فرد در راه اندازی کسب و کار اینترنتی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

وظایف هر فرد در راه اندازی کسب و کار اینترنتی

در یک کسب و کار اینترنتی در شروع کار افراد وظایف مشخصی دارند و چون قرار است کل کارهای تیم توسط یک گروه کوچک انجام شود باید هر فرد توانایی‌های خود را بشناسد و باتوجه به وظایفی که دارد باید کسب و کار را پیش ببرد.

از طرف تیم دکتر ویز پیشنهاد می‌کنیم که در شروع کسب و کار اینترنتی تعداد افراد تیم‌تان زیاد نباشد و نهایتا همین ۳ نفری باشد که گفتیم. همچنین در شروع کسب و کار نیاز نیست تا شما و باقی اعضای تیم‌تان بسیار حرفه‌ای باشید و همان‌طور که گفته شد می‌توانید نیازهای ابتدایی‌تان را با آموزش‌های موجود در بازار کسب کنید.

طبق تحقیقاتی‌ که در شروع قرن ۲۱ صورت گرفت محققان به این نتیجه رسیدند که بهترین تعداد افراد تیم در شروع کسب و کار بین یک تا سه نفر است و این یک تا سه نفر باید باتوجه به نیازهای تیم انتخاب شوند.

وظیفه فرد فنی (technical man)

فرد فنی در کسب و کار باید توانایی زیادی در مباحث سایت و برنامه‌نویسی داشته باشد. البته در استارت‌آپ‌ها معمولا سایت‌های وردپرسی و جوملا استفاده می‌شود تا بار فنی به حداقل برسد اما به‌هرحال باید سعی کنید شخصی را برای کارهای فنی تیم‌تان داشته باشید.

بهتر است فرد فنی‌ توانایی ساخت یک وب‌ سایت به‌ صورت پایه‌ ای را هم داشته باشد تا بتوانید در زمان توسعه کسب و کارتان باحداقل هزینه یک سایت مناسب داشته باشید که به‌صورت تخصصی برای کسب و کار اینترنتی شما نوشته شده است. معمولا در بسیاری از کسب و کارهای بزرگ شخص فنی بعد از مدتی از تیم جدا می‌شود و یا اگر به‌صورت جدی به آن استارت‌آپ علاقه داشته باشد به‌سراغ مباحث کسب و کاری می‌رود تا بتواند در تصمیم‌گیری‌های بزرگ، شرکت نظر دهد.

وظیفه فرد دیجیتال مارکتر (digital marketer)

شخص دیجیتال مارکتر هم در کسب و کارها وظیفه دارد تا از هر نظر اوضاع سایت و شبکه‌های اجتماعی را بهبود ببخشد. این شخص واسطی بین فرد بیزنسی و شخص فنی است. دیجیتال‌ مارکتر تیم در شروع کسب و کار آنلاین فشار زیادی را تحمل می‌کند چراکه باید بتواند از سئو تا رابط کاربری سایت را بهبود ببخشد.

همچنین این شخص باید شبکه‌های اجتماعی را نیز مدیریت کند که برای شروع کار واقعا وظایف سنگینی است.

وظیفه فرد کسب و کاری (business man)

فرد کسب و کاری یا همان شخص بیزنسی در کسب و کار باید بتواند تمامی موضوعات مالی را کنترل کند و همچنین استراتژی‌های کلان را هم مشخص کند. این شخص باید توانایی زیادی در مدیریت بحران داشته باشد تا بتواند کسب و کار اینترنتی را در مواقع حساس نجات دهد. در بیش‌تر استارت‌آپ‌ها شخص کسب و کاری به‌عنوان مدیرعامل مجموعه فعالیت می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 16 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست